учитель - сонце...

У слові — вчитель — все життя і мрії,
Політ душі і веселковий цвіт.
Найкращі помисли, свята любов, надії,
І вчитель сам — це неповторний світ.

Він все життя з відкритою душею
Йде до людей, щоб світло донести.
Учитель сяє для усіх зорею
І відкриває їм нові світи.

Надія Красоткіна


Йога для всіх

                                                   

Хочу поділитися з вами своїми літніми враженнями, позитивними емоціями та корисними порадами.
Зараз працюю у ДОЦ "Супутник", що на Великому Лузі. До речі, є чудова група в Контакті, новини якої можна переглянути за посиланням нижче.

ДОУ "Спутник" г. Запорожье(Официальная страница)

Так ось, у таборі я - практичний психолог. Для мене цей різновид діяльності дещо новий, але цікавий. Чим я займаюся?
Практичний психолог - фахівець, який має вищу освіту і займається психологічною практикою: надає психологічні послуги людям, проводить консультації і тренінги,займається просвітницькою діяльністю.
Протягом другої зміни зіткнулася з багатьма проблемами, які вирішувала по-різному: іноді за допомогою Інтеренет - мережі, власного педагогічного та життєвого досвіду тощо. Але найбільше мені допомагають у виборі правильного рішення саме діти, які відпочивають у нашому дитячому центрі.

Почну з найцікавішого - зранку заняття йогою (комплекс вправ я вже розміщувала раніше на головній сторінці).


 Посеред чудової природи навпроти Дніпра на килимочках під чарівну музику ми розпочинаємо свій день, який обов'язково буде неповторним та яскравим!
Йога спочатку для мене була своєрідним хобі, але потім захотілося поділитися  досвідом з  іншими.
Особливо діткам подобаються асани (пози, вправи) на рівновагу. Сподіваюсь, вихованці поділяться даними впарвами з рідними та друзями.




Мені дуже подобається моя робота, бо вона приносить задоволення! Саме тому було прийнято рішення у цьому блозі додати додаткову сторінку Поради психолога, де будуть розмішені деякі цікаві поради досвідчених психологів щодо правильного виховання підростаючого покоління.