учитель - сонце...

У слові — вчитель — все життя і мрії,
Політ душі і веселковий цвіт.
Найкращі помисли, свята любов, надії,
І вчитель сам — це неповторний світ.

Він все життя з відкритою душею
Йде до людей, щоб світло донести.
Учитель сяє для усіх зорею
І відкриває їм нові світи.

Надія Красоткіна


Бик на вухо ратицею наступив (Гр. Тютюнник)


     Дуже часто ми можемо чути про те, що люди скаржаться на проблему відсутності музичного слуху. На жаль, ця проблема з'являється вже у шкільні роки. П'ятикласники, з якими я зараз працюю, вже переймаються цим питанням. Не розуміючи навіть самого поняття "музичний слух", діти соромляться відтворювати мелодію, повторювати за іншими, аргументуючи це відсутністю музичного слуху.
     Спробуємо розібратися з цим поняттям. Музичний слух - сукупність здібностей, необхідних для творіння, виконання і активного сприйняття музики. Слід розрізняти  види музичного слуху.  Найважливіші серед них - абсолютний, відносний, внутрішній.  Звичайно, абсолютний слух розвивається поступово, деякі навіть стверджують, що це "дар", яким наділена певна сукупність людей. Хочу звернути увагу читача на виділене слово у цій статті. В основі здібностей лежать задатки, з якими людина народжується .Здібності не можуть бути вродженими (за Б.М. Тепловим), бо вони є результатом розвитку.
     Отже, розвивати музичний слух потрібно. Робити це повинен учитель на уроках музичного мистецтва, літератури, у шкільних театральних студіях.
 Пропоную докладніше розібратися з цією темою на даному ресурсі: музичний слух: міфи та реальність